Skip to main content

Seminar Online: Arhivarea electronică în procedurile de insolvență

  • Dată: joi, 27 februarie 2025, ora 12:00
  • Lector: Bogdan Biter, practician în insolvență și Mădălin Bojan, arhivator
  • Acreditare INPPI: 4 puncte de pregătire profesională
  • Cost: 238 lei TVA inclus

În cadrul seminarului, vom prezenta elemente despre arhivarea actelor de procedură, arhivarea documentelor formei de organizare sau arhiva debitoarei.

Mai mult, provocările tehnologice tot mai dinamice ale primului sfert al sec XXI, impun adaptarea și a acestui palier de măsuri ce sunt luate sau tratate de către lichidatorii judiciari în activitatea lor.

Vom încerca să ridicăm mingea la fileul noilor exigențe și vom aborda și subiectul “arhivării electronice”, subiect despre care putem să afirmăm că reprezintă cel puțin viitorul apropiat dacă nu chiar prezentul.

Organizăm acest seminar în contextul în care arhivarea documentelor societăților în insolvență constituie deja o etapă consacrată a procedurilor prevăzute de Legea nr. 85/2014.

Deși, în aparență, subiectul tinde către prozaic, realitățile izvorâte din practică deschid oportunitatea unei discuții dedicate care să exploreze cât mai multe fațete ale aspectelor legale și practice.

ATENTIE: Persoanele care au întrebări prealabile transmiterii seminarului video, pentru a primi un răspuns pe parcursul transmisiunii, sunt rugate să trimită aceste întrebări la adresa office@inppi.ro.

Cum accesez seminarul?

1. Persoanele care sunt deja înregistrate pe site și care doresc să acceseze seminarul trebuie să efectueze următorii pași:

- Să descarce formularul de acces la seminar, să îl completeze, să achite taxa de participare la

seminar și să trimită formularul și dovada plății către secretariatul INPPI, la adresa office@inppi.ro. Taxa de 238 lei (cost cu TVA), se achită în contul INPPI, deschis la BCR Sucursala Unirea, cod IBAN RO11RNCB0671130993380001, CUI RO31066951; 

- După verificarea efectuării plății, veți primi mesajul prin care vă este validată plata și totodată vă este comunicată permisiunea de a accesa seminarul online;
- În data și la ora programată, se accesează din partea dreaptă de sus a paginii www.inppi.ro butonul Autentificare și se completează datele din formular, respectiv email și parolă (alese de dvs); 

- Se dă click pe butonul autentificare și se vizualizează seminarul folosind link-ul corespunzător, conform instrucțiunilor primite în mesajul de confirmare a plății.

2. Persoanele care nu sunt înregistrate pe site-ul INPPI (care nu au cont și parolă) și care doresc să acceseze seminarul online trebuie să efectueze următorii pași:

- Se accesează butonul Înregistrare amplasat în partea dreaptă sus, din pagina principala a portalului www.inppi.ro;

- Se completează toate câmpurile din formularul de înregistrare, respectiv: nume, email, parolă, verificare parolă, număr matricol. La rubrica e-mail se introduce adresa personală de e-mail a persoanei care solicită înscrierea. La rubrica parolă se introduce o parola aleasă de utilizator. Se confirmă parola aleasă de utilizator. La rubrica număr matricol UNPIR se introduce numărul de evidență al practicianului din Tabloul UNPIR (ex 0000);
- După completarea câmpurilor sus amintite se dă click pe rubrica înregistrarea utilizator nou;
- Pe adresa de e-mail aleasă de dvs. veți primi un mesaj de confirmare a înregistrării pe site-ul INPPI;
- După primirea mesajului, în vederea autentificării și vizualizării cursului ales, sunt urmați pașii de la pct. 1 de mai sus.

Pentru decărcare formular de acces la seminar – click AICI