Skip to main content

UNPIR Filiala București: Vot electronic, Materiale Adunare Generală

Având în vedere măsurile preventive dispuse la nivel național legate de CORONAVIRUS (COVID-19), în vederea aplicării prevederilor Hotărârii nr. 6/09.03.2020 a Consiliului național pentru situații de urgență, constituit la nivelul Guvernului României, în conformitate cu prevederile art.51, alin.1 și 2 din Anexa 1 – Măsuri de primă urgență cu aplicabilitate directă din Decretul privind instituirea stării de urgență pe teritoriul României emis de Președintele României și publicat în Monitorul Oficial nr.212/16.03.2020,

Vă transmitem, in extras, masurile organizatorice dispuse prin Decizia Consiluilui National de Conducere al UNPIR, cu aplicabilitate  in organizarea Adunarilor generale ale membrilor filialelor UNPIR:

1. Situațiile financiare pentru anul 2019 și bugetul de venituri și cheltuieli pentru anul 2020 pentru filialele UNPIR vor fi aprobate de membrii filialei prin corespondență electronică conform procedurii stabilite de CNC și transmisă filialelor UNPIR.

2. Adunările generale ale filialelor UNPIR pentru alegeri și pentru validarea situațiilor financiare pentru anul 2019 și bugetului de venituri și cheltuieli pentru anul 2020 pentru filialele UNPIR vor fi amânate pentru data când se vor putea convoca, în funcție de situația de la nivel național.

3. Se prelungește mandatul Consiliilor de Conducere, Instanțelor de disciplină și Comisiilor de cenzori pentru Filialele UNPIR până la data Adunării Generale.

Procedură de exercitare a votului prin corespondenţă electronică

Datorita imposibilitatii organizarii Adunarii generale a membrilor UNPIR Filiala Bucuresti,  va rugam sa va exercitati votul asupra materialelor prezentate, prin completarea

formularului de vot prin corespondenta electronica, semnarea si transmiterea acestuia la filiala  prin email, pana cel tarziu marti, 28 aprilie 2020, orele 14,00.

In mod exceptional, pentru completarea si semnarea formularului de vot, poate fi mandatat un alt membru al Filialei Bucuresti, cu respectarea regulii prevazute la art. 58, alin.(1) din Statutul privind organizarea si exercitarea profesiei de practician in insolventa (un membru compatibil putând să fie mandatat de maximum 3 membri compatibili ai filialei).

Va transmitem urmatoarele documente (click pe linkurile de mai jos):

1. Situațiile financiare ale filialei, execuţia bugetului de venituri şi cheltuieli pentru anul 2019;

2. Raportul consiliului de conducere pentru anul 2019;

3. Raportul comisiei de cenzori privind certificarea situaţiilor financiare întocmite la 31.12.2019;

4. Raportul instanței de disciplină pentru anul 2019;

5. Proiectul planului de activitate pe 2020;

6. Bugetul de venituri şi cheltuieli pentru anul 2020

7. Formular pentru exercitarea votului, prin corespondenţă electronică

8. Modelul de mandat